Tiga Tujuan Syaitan Dalam Arak dan Judi: Salah Satunya adalah Menjauhkan Manusia Dari Mengingati dan Menyebut Allah *Salah seorang guru saya yang sangat saya kasihi pernah menyebut: Orang yang menjauhkan manusia dari zikrullah adalah panglima Syaitan kerana dia juga menjalankan tugas syaitan iaitu menjauhkan manusia dari mengingati dan menyebut Allah/ zikrullah. Tambahan saya: Kalau syaitan menjauhkan manusia dari zikrullah dengan arak dan judi, maka panglima syaitan menjauhkan manusia dari zikrullah dengan kefahaman agama yang salah. Wallahu a'lam wa 'ilmuhu atamm

Tiga Tujuan Syaitan Dalam Arak dan Judi: Salah Satunya adalah Menjauhkan Manusia Dari Mengingati dan Menyebut Allah *Salah seorang guru saya yang sangat saya kasihi pernah menyebut: Orang yang menjauhkan manusia dari zikrullah adalah panglima Syaitan kerana dia juga menjalankan tugas syaitan iaitu menjauhkan manusia dari mengingati dan menyebut Allah/ zikrullah. Tambahan saya: Kalau syaitan menjauhkan manusia dari zikrullah dengan arak dan judi, maka panglima syaitan menjauhkan manusia dari zikrullah dengan kefahaman agama yang salah. Wallahu a'lam wa 'ilmuhu atamm



(Feed generated with FetchRSS)

source https://www.facebook.com/1499687470298765_2545091412425027

0 Comment "Tiga Tujuan Syaitan Dalam Arak dan Judi: Salah Satunya adalah Menjauhkan Manusia Dari Mengingati dan Menyebut Allah *Salah seorang guru saya yang sangat saya kasihi pernah menyebut: Orang yang menjauhkan manusia dari zikrullah adalah panglima Syaitan kerana dia juga menjalankan tugas syaitan iaitu menjauhkan manusia dari mengingati dan menyebut Allah/ zikrullah. Tambahan saya: Kalau syaitan menjauhkan manusia dari zikrullah dengan arak dan judi, maka panglima syaitan menjauhkan manusia dari zikrullah dengan kefahaman agama yang salah. Wallahu a'lam wa 'ilmuhu atamm"

Post a Comment

Thank you for your comments